Artikler

Er ImageMagick installeret?
Har du et script/program der beder om ImageMagick placeringen skal du angive følgende placering:...
Hvor logger jeg på webmail?
Du kan tilgå din webmail på flere måder både via cPanel kontrolpanelet, vores kundecenter, og...
Hvordan får jeg support?
Mangler du assistance? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi sidder klar enten på chat eller mail....
Hvordan retter jeg DNS oplysninger på mit domæne?
Du kan rette DNS og MX records via cPanel kontrolpanelet. Du logger på cPanel kontrolpanelet...
Hvordan tilføjer jeg ekstra domæne?
Når du har et MyHotel har du mulighed for at tilføje et ubegrænset antal domæner til dit...
Hvorfor har jeg fået en faktura fra DK-Hostmaster?
DK-Hostmasters gebyr på 60,- årligt for .DK-domæner (pr. 3. maj 2021), er ved nyoprettelse af...
Hvorfor modtager jeg ikke forwards på min Live,Hotmail,Outlook.com mail?
Har du opsat forwarding af mail til din Live, Hotmail, eller Outlook.com mail kan det være...
Hvornår modtager jeg en fornyelsesfaktura?
30 dage før periodeudløb udsender YayHosting en fornyelsesfaktura på hhv. MyHotel ydelser samt...
YayHosting ApS
Albanivej 74
DK-5792 Årslev
CVR. 37074640
Se åbningstider
E-mail: support@yayhosting.dk
Telefon: +45 88809046
(Telefon support er et tilkøbsprodukt)