ClockLæsetid: 2 minutter Sidst opdateret: 30-12-2022

Hvad betyder verificere?

Hvis du har stillet dig selv spørgsmålet ”Hvad betyder verificere?”, så er du ikke alene. Når du ejer en hjemmeside, er det nemlig vigtigt, at du får hjemmesiden verificeret. Når du verificerer din hjemmeside, viser du nemlig omverdenen, at det er dig, der ejer hjemmesiden.

På den måde viser du også brugerne af hjemmesiden, at der er tale om en legal hjemmeside, der ikke foretager sig noget ulovligt. Sagt med andre ord er en verificering af din hjemmeside en blåstempling. Du viser nemlig med verificeringen, at dine brugere ikke har nogen grund til at bekymre sig.

Verificering er essentielt for webshops og lignende sider

Hvis du anvender din hjemmeside som webshop, eller hvis du anvender siden til at promovere din virksomhed på anden vis, er det særligt vigtigt, at hjemmesiden bliver verificeret. Kun på den måde kan du vise kunderne, at de ikke skal være urolige for at handle med dig.

Det viser også kunderne, at der er en reel person bag hjemmesiden med reelle hensigter. Derfor er en verificering essentiel for din virksomheds hjemmeside.

Hvad betyder verificere for Google?

Hvis du gerne vil have din hjemmeside til at rangere højt på Google, er det nødvendigt at du verificerer den. Ligesådan er verificeringen også et krav, hvis du gerne vil have adgang til flere af Googles funktioner. Blandt andet er en verificering nødvendig, hvis du gerne vil have adgang til vigtig data om din hjemmeside.

Verificering på sociale medier

Hvis du ejer en virksomhed, vil du formentlig også gerne have den promoveret på diverse sociale medier. De sociale medier vil ofte også kræve, at du verificerer din hjemmeside, inden at du opretter den på deres kanaler. Verificeringen er her med til at beskytte dig, så andre ikke kan udgive sig for at være din virksomhed på sociale medier.

Spørgsmål og svar

Plus Hvor lang tid tager det at flytte mit domæne? Det er forskelligt for de individuelle domæneendelser hvor lang tid de tager at flytte. Derudover er der også nogle udbydere der holder længere på domænerne end andre. Det kan derfor tage fra et par timer op til 7-8dage.
Plus Er der binding på jeres webhotel? Nej det er der ikke. Du kan flytte dit domæne når det passer dig. Forudbetalt leje tilbagebetales dog ikke.
Plus Kan I migrere vores hjemmeside til jer? Vi hjælper gerne med at flytte fra din nuværrende udbyder til os. Faktisk så flytter vi WordPress installationer gratis. Kontakt supporten for mere info.
Plus Kan jeg betale månedligt? Det er på nuværrende tidspunkt kun muligt at betale årligt for et MyHotel.
Plus Hvad er opsigelsesfristen? Der er ingen opsigelsesfrist. Man betaler et år forud for sit MyHotel, og ønsker man at flytte kan dette til hver en tid gøres. Forudbetalt leje tilbagebetales dog ikke.
Plus Hvad er en reseller? En reseller er f.eks et webbureau, udvikler eller lignende der ønsker at tjene penge på at videresælge webplads uden selv at hoste. Det gør vi muligt ved at whitelabel hele hosting miljøet.
Plus Hvad koster telefonsupport? Telefonsupport koster 625 DKK pr. opkald/sag.
Du kan naturligvis altid kontakte os gratis via enten e-mail eller chat.
Plus Hvordan opsiger jeg? Vi har lavet en guide til hvordan du opsiger.
Klik her, og se hvordan du opsiger.
Plus Kan jeg selv styre DNS? Du har naturligvis fuld kontrol over hele din DNS zone i vores kontrolpanel (cPanel).
Plus Får jeg IMAP eller POP3? Vores systemer understøtter begge dele, og du vælger derfor helt selv om du vil bruge IMAP eller POP3.