Læsetid: 1 minut Sidst opdateret: 01-02-2024

Kan jeg bruge LogMeIn i stedet for TeamViewer?

Ja, du kan bruge LogMeIn som et alternativ til TeamViewer. Både LogMeIn og TeamViewer er fjernadgangsløsninger, der giver dig mulighed for at få adgang til og styre en fjerncomputer fra en anden placering via internettet. De tilbyder lignende funktioner, såsom fjernskrivebordsadgang, filoverførsel og chat. Dine valg mellem de to vil afhænge af dine specifikke behov, priser og brugeroplevelse. Det er en god idé at undersøge begge platforme for at se, hvilken der passer bedst til dine krav og budget.

Spørgsmål og svar

Plus Hvor lang tid tager det at flytte mit domæne? Det er forskelligt for de individuelle domæneendelser hvor lang tid de tager at flytte. Derudover er der også nogle udbydere der holder længere på domænerne end andre. Det kan derfor tage fra et par timer op til 7-8dage.
Plus Er der binding på jeres webhotel? Nej det er der ikke. Du kan flytte dit domæne når det passer dig. Forudbetalt leje tilbagebetales dog ikke.
Plus Kan jeg selv opgrader? Du kan til enhver tid op og nedgrader direkte fra kundeområdet.
Plus Kan I migrere vores hjemmeside til jer? Vi hjælper gerne med at flytte fra din nuværrende udbyder til os. Faktisk så flytter vi WordPress installationer gratis. Kontakt supporten for mere info.
Plus Kan jeg betale månedligt? Desværre. Det er kun muligt at betale årligt for et webhotel.
Plus Har i et mailhotel? Vores webhoteller er så billige at vi kan ikke tilbyde dem billigere uden webserver.
Men der er mail funktion inklusiv i alle vores hoteller.
Plus Hvad er opsigelsesfristen? Der er ingen opsigelsesfrist. Man betaler et år forud for sit webhotel, og ønsker man at flytte kan dette til hver en tid gøres. Forudbetalt leje tilbagebetales dog ikke.
Plus Hvad er en reseller? En reseller er f.eks et webbureau, udvikler eller lignende der ønsker at tjene penge på at videresælge webplads uden selv at hoste. Det gør vi muligt ved at whitelabel hele hosting miljøet.
Plus Får jeg IMAP eller POP3? Vores systemer understøtter begge dele, og du vælger derfor helt selv om du vil bruge IMAP eller POP3.
Plus Hvad koster telefonsupport? Telefonsupport koster 625 DKK pr. opkald/sag.
Du kan naturligvis altid kontakte os gratis via enten e-mail eller chat.
Plus Hvordan opsiger jeg? Vi har lavet en guide til hvordan du opsiger.
Klik her, og se hvordan du opsiger.
Plus Kan jeg selv styre DNS? Du har naturligvis fuld kontrol over hele din DNS zone i vores kontrolpanel (cPanel).