Hvordan får jeg support?


Mangler du assistance? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi sidder klar enten på chat eller mail.

 

For hurtig betjening

Anbefaler vi at du kontakter os via den indbyggede chat funktion her på siden. Du finder den nede i højre hjørne af siden :)



Foretrækker du mail?

Så er du velkommen til at skrive til os på support@yayhosting.dk

Er du kunde? Så husk at skriv fra den e-mail der er tilknyttet din kundekonto for hurtigere ekspedition.

 

 

Telefon?

Vi yder kun telefonsupport mod merpris!

Hjalp dette svar dig?

 Print denne artikel

Relaterede artikler

Er ImageMagick installeret?

Har du et script/program der beder om ImageMagick placeringen skal du angive følgende placering:...

Hvorfor modtager jeg ikke forwards på min Live,Hotmail,Outlook.com mail?

Har du opsat forwarding af mail til din Live, Hotmail, eller Outlook.com mail kan det være...

Hvornår modtager jeg en fornyelsesfaktura?

30 dage før periodeudløb udsender YayHosting en fornyelsesfaktura på hhv. MyHotel ydelser samt...

Hvorfor har jeg fået en faktura fra DK-Hostmaster?

DK-Hostmasters gebyr på 60,- årligt for .DK-domæner (pr. 3. maj 2021), er ved nyoprettelse af...

Hvor logger jeg på webmail?

Du kan tilgå din webmail på flere måder både via cPanel kontrolpanelet, vores kundecenter, og...

YayHosting ApS
Albanivej 74
DK-5792 Årslev
CVR. 37074640
Se åbningstider
E-mail: support@yayhosting.dk
Telefon: +45 88809046
(Telefon support er et tilkøbsprodukt)