Vidensdatabase - få svar på de mest gænse spørgsmål


Artikler

Er ImageMagick installeret? Har du et script/program der beder om ImageMagick placeringen skal du angive følgende placering:... Har i betalingsservice eller lignende? Nej desværre. Vi understøtter for nuværende kun 3 betalingsmetoder: Automatisk trækning via... Hvor logger jeg på webmail? Du kan tilgå din webmail på flere måder både via cPanel kontrolpanelet, vores kundeområde, og... Hvor udfyldes mit CVR eller EAN nr? Det kommer an på om du er ny kunde eller eksisterende.   Som ny kunde:  Udfyldes det på sidste... Hvordan fravælger man forhandlerhåndtering? Er dit domæne forbundet med en anden udbyder, skal du fjerne forhandlerhåndtering, før du kan... Hvordan får jeg DNSSEC på? Ønsker du at sikre dit domæne med DNSSEC så klares dette med et par klik i kontrolpanelet. 1)... Hvordan får jeg support? Mangler du assistance? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi sidder klar enten på chat eller mail.... Hvordan genopretter jeg mit .dk domæne? Hvis du har glemt at betale DK-Hostmaster, kan de suspenderet dit domæne. Når det er sket, kan du... Hvordan retter jeg DNS oplysninger på mit domæne? Du kan rette DNS og MX records via cPanel kontrolpanelet. Du logger på cPanel kontrolpanelet... Hvordan tilføjer jeg ekstra domæne? Når du har et MyHotel har du mulighed for at tilføje et ubegrænset antal domæner til dit... Hvordan tilføjer jeg et nyt betalingskort? Du har fået nyt betalingskort og vil gerne have tilføjet det til din konto, men hvordan gør man... Hvordan tilmelder jeg mig søgemaskiner? Google indeksere helt automatisk din side. Der er dog flere ting der kan hjælpe din nye... Hvorfor har jeg fået en faktura fra DK-Hostmaster? DK-Hostmaster's gebyr på 70,- årligt for .DK-domæner (pr. 1. maj 2023), er ved nyoprettelse af... Hvorfor modtager jeg ikke forwards på min Live,Hotmail,Outlook.com mail? Har du opsat forwarding af mail til din Gmail, Live, Hotmail, eller Outlook.com mail kan det være... Hvornår modtager jeg en fornyelsesfaktura? 30 dages 30 dage før periodeudløb udsender YayHosting en fornyelsesfaktura på hhv. MyHotel... Kan i fakturer via EAN til institutioner? Ja det kan vi.   Som ny EAN kunde: Som ny kunde skal det blot udfyldes ved dit første køb på... Opsigelse - hvordan gør jeg? Du opsiger dit MyHotel nemt via kundeområdet.Ønsker du at opsige et domæne gøres dette også via... Sådan ændrer du adgangskoden til kundeområdet Hvis du ønsker at skifte kodeordet til din kundekonto hos Yayhosting, skal du først logge ind.... Understøtter vi .NET platformen? For at hoste et sites baseret på .NET Core, skal du benytte en VPS, da vores webhoteller er... Velkomst mailen Din velkomst email indeholder en række informationer om dit nye MyHotel. Skulle du miste den så...
« Tilbage

Stadig brug for hjælp?

Fandt du ikke det du ledte efter?

Vi svarer som regel indenfor 24 timer ved at fange os enten på support@yayhosting.dk eller via chatten.

Kontakt YayHosting.dk