Vidensdatabase - få svar på de mest gænse spørgsmål


Sådan frigiver du mails i SpamFri Print 0

Du har måske oplevet at der er mails der er blevet sendt til dig, men du modtager dem aldrig.

Det kan være fordi de er blevet snuppet af SpamFri filteret, fordi den har sorteret lidt for meget.

Du kan heldigvis frigive disse mails direkte til din indbakke ved at gøre følgende:

 

  1. Log på cPanel og tryk på Spamfri filter. Se vores guide til at logge på cPanel her: Guide til at logge på cPanel
    Tryk på Spamfri filter
  2. Nu skal du ude til højre, trykke på Login ud for den mail du ønsker at åbne SpamFri for.
    Spamfri vælg mail
  3. Scroll lidt ned og tryk på Spam quarantine. Nu kommer der formegentlig en liste over de mails der er endt i karantæne. Du kan enten vælge alle mails eller individuelle. Tryk på Release and train from quarantine, så undgår nu nemlig at samme afsender eller mailtype fra afsender ender i karantæne igen. Nu lander de mails du har frigivet i din indbakke.
    Frigiv mails fra karantæne
« Tilbage

Stadig brug for hjælp?

Fandt du ikke det du ledte efter?

Vi svarer som regel indenfor 24 timer ved at fange os enten på support@yayhosting.dk eller via chatten.

Kontakt YayHosting.dk